Fendi TRIBUTE Geldi! | Ürünlerin Gerçek Halleri

Merhabalar!

Stardoll Tribute sezonunu FENDİ ile açtı!
Bugün Fendi Tribute mağazasının ürünleri Starplaza'dan satışa sunuldu.
Ürünler bence çok çok iyi. Ayrıca bu koleksiyondaki ürünler ''Fendi 2017-2018 Sonbahar-Kış'' koleksiyonuna ait.



Size ürünlerin gerçek hallerini derlerken farkettim de:
başka ürünler de seçselerdi keşke.
Tamam StarPlaza'ya gelenler gerçekten iyi parçalar fakat bir iki güzel parça daha gördüm ve istemedim değil..

Veee...
Rahat bir nefes alabiliriz. 
Koleksiyonda 1 adet erkek kombinimiz var!
Geçenlerde gelen Mr. koleksiyonunun üstüne bu gerçekten erkek medoller için güzel bir gelişme.

...................................................................................................................................................................

VE BU KOLEKSİYONDAKİ PARÇALARIN GERÇEK HALLERİ:


Hayran olduğum kırmızı çizmeler, kırmızı kaban ve birebir olmamasına rağmen StarPlaza'dakinin gömlek elbise versiyonu olan beyaz gömlek.
.....................................................................................................



Mavi pantolon, Kahve-Kırmızı kürk ceket, gri pantolon, ve kırmızı botlar.
............................................................................................................


  

Çanta ve gözlük (Bu gözlüğe de bayıldığımı ayrıca belirteyim)
.........................................................................................................................


ERKEK ÜRÜNLERİNDEN AYAKKABI VE PANTOLON,

Ve diğerleri:
................................................................







Nerdeyse tamamı resimlerden oluştuğu için uzun bir yazı oldu.
Fiyatlar 7-36 SD arasında (Normal üyeler için)
Sıkılmadan incelediğinizi umuyorum, zira bayağı uğraştım.
Dediğim gibi parçalar harikaydı ama kırmızı çizme benim için parıldayan üründü.

KOMBİN İLE YAPIYORUM KAPANIŞI HER ZAMANKİ GİBİ

(LE şapka 40 SD olup ayrıca tükendiği için; onu kullanamayacaklara, LE şapka yerine kullanabilecekleri bir şapka daha ekledim oraya)


Peki siz?
Neleri beğendiniz, neleri almayı düşünüyorsunuz, fiyatları nasıl buldunuz?
Yorumlamayı unutmayın
 
.............................................................................................................................................

Sevgiler,
Carpenotcem

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon