Yaratıcı 5 Suit

Merhaba arkadaşlar 

Bugün Spotlight'dan bulduğum 5 yaratıcı suit buldum.Bazıları için gerçekten fazla şey harcanmamış fakat bazıları baya uğraş verilmiş.

Fazla para harcamadanda farklı şeyler düşünebilirsiniz :)

Ayrıca suitini paylaşacağım üyelerin linkinide vereceğim kendilerini yakından görmek için bakabilirsiniz :)


İlk üyemiz:

Fazla dolu değil ve aynı zamanda sc ürünlerle yapılmış gerçekten yaratıcı ve hoş görünen bir suit :) 
 Suitine gitmek için Tıklayınız :)

 İlk gördüğümde tasarımdan ne güzel yapmış demiştim.Meğerse herşey yaratıcı düşünmekmiş.Yüzü stardollun resimlerinden :)

Suitini görmek için tıklayınız :)


  Çoğu kişi kendisini yaratıcı suitleriyle tanır.Büyük emeklerle yapılmış mukemmel bir suit :)

Suitine gitmek için tıklayınız :)



 Türk üyenin yaptığı farklı bir suit :) Sc parçalar yoğun fakat fazla uğraşılmış görünüyor ♥

Suitine gitmek için tıklayınız. :)



Son olarak az ürünle kendisini yolda gezermiş gibi gösteren üyemiz.Ben çok beğendim kendisini.Ayrıca fazla masraf yapmışa benzemiyor :)

Suitine gitmek için tıklayınız :)



SUİTLERİ GÜZELLİK SIRASINA KOYMADIM.RESİMLERİ SPOTLİGHT  ÜZERİNDEN BULDUM :)


http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon