Geçtiğimiz Hafta Stardoll'da | 46

MERHABA SEVGİLİ STARDOLL VE STARDOLL MAGAZİNE TUTKUNLARI!



Yine bir özetle karşınızdayım.
Stardoll son zamanlarda oldukça sıkıcı koleksiyonlarla karşımıza geliyor.
Bu durum yazma isteğimi sorgulatıyor bana ama bu hafta biraz
eleştirelim bakalım.


Stardoll haftaya Velvet Orchid ile başladı.


Şaka yapmıyorum Stardoll gelmiş geçmiş en demode koleksiyonunu
satışa sunmuş bile olabilir.
2012'de Tumblr alay konusu olmaya başlarken "TumblrGirl"
olarak nitelenen kişiler giyerdi bu tarz kıyafetleri.


Bazen bu oyun beni çıldırtabiliyor doğrusu.
Ayrıca "Meggings" nedir(?)
Cinsiyet ayrımları eksik kalmıştı...
Tayt kelimesinin ingilizce karşılığı Leggings'dir!
Bu konu beni biraz sinirlendirdi.
Giyilebilir parçalar yok mu? Var.
Ama siz giyer misiniz?
Biz giyer miyiz?
Hiç sanmıyorum...


***


Ocak Hotbuys'ları Belli oldu.

Açıkçası bu ayın ürünlerinin arasında gerçekten sahip olmak 
istediğim bazı parçalar var. O kadife üst, anne kotu ve belki ceket...
Hoş :)


***


Çarşamba günü Splendid satışa sunuldu.


Kadife kolye, dudaklar ve toz pembe gözlükleri 
beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim doğrusu.
Fakat geri kalan herşey stardesign ürünlerinin altına kaçtığı için,
Stardoll bir güzellik salonu güncellemesi yapmadığı sürece
son derece kullanışsız ve gereksiz.



Ama bu genel anlamda koleksiyonu beğenmediğim anlamına gelmiyor.
Hoş bir koleksiyon olduğunu söylemeliyim.
(Gökkuşağı Couture hariç, onda başarısız olmuşlar. Çok sahte duruyor.)
Siz ne dersiniz sevgili tutkunlar?


***


Cuma günü ise, LE Decor yeni ürünleriyle plazadaydı.


Gerçekten çok hoş ürünlerle karşılaştığım için çok sevindim.
Açıkçası limitli koleksiyonlardan başka para vermeye değer koleksiyon
çıkarmıyor Stardoll son birkaç aydır. Bu limitli koleksiyonlar beni
oyuna bağlayan son kıvılcımlar doğrusu.


Bu oyun için hala bir umut olduğunu hissediyorum limitli koleksiyonlarla...
Stardoll'un üyeleri için daha çok çabalaması gerektiğini düşünüyorum.
Siz ne dersiniz tutkunlar, sizce haksız mıyım?


***


Haftanın Hotbuys Ürünleri:



Hotbuys Black Halter Top - 15SD
Hotbuys Blush Acetate Sunglasses - 8SD
Hotbuys Glitter Platform Sneakers - 13SD


***


Kombin Önerisi


Hotbuys Blush Acetate Sunglasses - Pretty n' Love
Military Coat - The Jetset
Nude Casual IT Pants - IT Girls
Neoprene Bodysuit - Callie's Picks
Acne Studios Inspired Sneakers - Runway
Quilted Backpack - Nelly


***


Bu haftalıkta benden bu kadar sevgili tutkunlar.
İlginizi çeken gelişmeyi aşağıdaki anketten oylamayı unutmayın.
Tekrar görüşene dek kendinize iyi bakın.


Sevgiler,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon