Geçtiğimiz Hafta Stardoll'da | 45

MERHABA SEVGİLİ STARDOLL VE STARDOLL MAGAZİNE TUTKUNLARI!



Yeni bir özetle karşınızdayım ve vakit kaybetmeden 
geçtiğimiz haftayı anlatmaya başlıyorum.


Stardoll haftaya yeni bir Nelly koleksiyonuyla başladı.


İki seferde paylaştığı koleksiyonun fiyatları 13-27SD arasında değişiyor.
Koleksiyonum için yeni chokerlarda, yeni Nelly ile dolabımda yerini aldı.
Koleksiyonun ilk kısmı gayet güzel, trend parçalar içeriyor, fakat
ikinci kısım için aynı şeyi söyleyemiyorum.
Bir iki ürün haricinde biraz hayal kırıklığına uğradım.

Favori ürünlerim:



***


Cuma günü ise Tis the Season yeni koleksiyonunu satışa sundu.


Açıkçası bu senenin Noel koleksiyonu bana bir yandan çok tatlı gözükürken,
bir yandan da korkutucu gelen detaylar var. 
Ayrıca bazı ürünlerin çok tanıdık gelmesinden ve pahalı fiyatlardan söz etmiyorum.
Mesela küçük elfler, küçük alışveriş arabasını süren tatlı bir hamster, küçük kedicikler
 ve yanında şöminenin içinde, rosto gibi duran ürkütücü bir Noel Baba?
Noel Babalar içinden kocaman alev topları saçan şömineleri kullanmazlar, yani söndürmeden.


***


Haftanın Hotbuys Ürünleri:


Hotbuys Nude Boots - 23SD
Hotbuys Valentino Inspired Cape - 30SD

(Şimdilik Aralık Hotbuys Takvimi, yani Noel Takvimi yayınlanmadı.
Bu gidişle yayınlanacağını da pek zannetmiyorum.
Acaba neden?)


***


Kombin Önerisi


Faux Fur Oversized Moto Jacket - It Girls
Panel 80s Denim - Nelly
Chain Buckle Bag - MM Fashion
Pretty Lace Cropped Top - Pretty n' Love
Hotbuys Nude Boots - Bonjour Bizou
Styled Brown Bag - SAP


***


Bu haftalık benden bu kadar sevgili tutkunlar.
Tekrar görüşene dek kendinize iyi bakın.

Sevgiler,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon