MSW'16 AZOBUS

Merhaba ben MSW'16 için ülkemi temsil etmeye adayım,

    Bildiğiniz gibi msw '16 Eylülün 6sında başladı.Ve bir çok arkadaşımla beraber bizde bu yarışa katılıp ülkemizi en iyi temsil etmeyi bekliyoruz..Final için oylarınızı bekliyorum :)

Öncelikle "Sana neden oy vermeliyiz?" sorusuyla başlayacağım.

Ben 2009 üyesiyim.136 levelim.Bir tasarımcı değilim fakat kendi kombinlerimle fark yaratmayı seviyorum.Kendime özgü bir yüzüm var.Medollumu başka bir üyede asla kopyalamadım..Yaratıcı süitler ve kombinler yapmak hoşuma gidiyor.

Yaptığım bir kaç süit





Yaptığım bir kaç kombin:






Aynı zamanda 18 yaşındayım.Moda tasarım üzerine okuyorum.

OYLARINIZI LÜTFEN ESİRGEMEYİN :)
DİĞER YARIŞAN TÜM ARKADAŞLARIMIZA BAŞARILAR DİLİYORUM...
-Azobus



http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon