Stardoll Röportajları | kikinka4.12

Merhaba Stardoll Magazıne Turkey ailesi!

Sizler için bugün hepimizin çok sevdiği tasarımcı kikinka4.12 ile röportaj yaptım.
Bu röportajı İngilizce yaptım ve çevirirken bazı cümlelerde zorlandım. İlk çevirim olduğu için yanlışlar olabilir. Keyifli okumalar :) 


İşte kikinka4.12'nin süiti ve örnek bir tasarımı:


       


English interview for ailen reader 
( yabancı okurlar için ingilizce röportaj,aşağıda türkçesini bulabilirsiniz.)



Thanks for to accept my interview


No problem,it's my pleasure to do that :)



First,can you tell we yourself ?


My name is Ronnie and I am 18 years old girl from the Czech Republic. I am studying graphic design on high school. I like to draw,sing and listen to music. I love books and pets!
I have a pet rabbit. I am quite shy in real life, but when I become friends with someone I can be talkative. Im a big fan of Korean culture and it's also my hobby to watch Korean dramas. I share this hobby with my BF



When and how do you start Stardoll ?


I started when I was 11. I made my first account in 2009. My friend recommended me Stardoll and I reall liked it, so I decided to play. And from that time till now.

Well, what's your advice for new designer ?

When you want known designer,just design everyday.Design with your lovefor it and do your best. With every wig you will get better and better. Never give up! I am designing since the design studio was released on Stardoll and by that long time my designs change a lot.It takes time to make a wig, but be patient and design.



What's your biggest dream ?



I don't have any special dreams. I just want to be happy with my family. And I also everyone to be healthy.

Okay thanks again, see you :) :)

No problem, Thank you too :)




-Türkçesi-



Röportajımı kabul ettiğin için teşekkür ederim.



Problem değil, bu benim için bir zevk :)



İlk olarak, bize biraz kendinden bahsedebilir misin ?



Benim adım Ronnie ve 18 yaşında bir kızım. Ben Çek Cumhuriyetliyim.  Lisede grafik tasarımı öğrencisiyim. Çizmek,şarkı söylemek ve müzik dinlemeyi severim. Ben kitapları ve evcil hayvanları severim. Ben evcil bir tavşan sahibiyim. Ben gerçek hayatta oldukça utangaçım, ama birisi ile tanışacağım zaman oldukça konuşkan olabiliyorum. Ben Kore kültürünün büyük bir fanıyım. Ve ayrıca Kore tiyatrosu izlemek hobim. Hobilerimi yakın arkadaşımla paylaşırım



Stardoll'a ne zaman ve nasıl başladın?



Ben 11 yaşındayken oyuna başladım. İlk hesabımı 2009'da açtım. Bana arkadaşım Stardoll'u tavsiye etti ve ben gerçekten beğendim. Bu yüzden oynamaya karar verdim. Ve ondan itibaren şu ana kadar oynadım. 



Yeni tasarımcılara tavsiyen nedir ?



Bilinen bir tasarımcı olmak istiyorsan sadece her gün tasarla. Bunun senin en iyin olması için aşk ile tasarla. Her saçta daha iyi ve daha iyi olacaksın. Asla vazgeçme! Ben Stardoll tasarım stüdyosunu piyasaya sürdüğünden beri uzun süredir tasarlıyorum.  Benim tasarımlarım çok değişti. Ama hastalıklı olan kalbi ile tasarlar.



En büyük hayalin nedir ?



Özel bir hayalim yok, sadece ailemle mutlu olmayı istiyorum. Ve ayrıca herkesin sağlıklı olmasını.



Tamam, teşekkür ederim. Görüşürüz :)



Problem değil, Bende çok teşekkür ederim.




Umarım beğenmişsinizdir. Bu röportajımızı paylaşanlar arasında bir çekiliş yapılacak ve bir saç verilecek. Çekilişe yazıyı paylaşarak katılabilirsiniz :)


Sevgilerle yazarınız.forestemple22

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon