Geçtiğimiz Hafta Stardoll'da | 8

Merhaba Sevgili Stardoll ve Stardoll Magazine Tutkunları!


Soğuk havaların yavaş yavaş bizlere kazaklarımızı giydirdiği şu günlerde,
bakalım Stardoll'da neler olmuş?


Hafta başında MAWI'nin yeni koleksiyonu satışa sunuldu.


Yeni koleksiyonda güzel takıların yanı sıra,
üzerlerinde "THIEF" yani "HIRSIZ" yazan farklı renklerdeki
iki çantada bulunuyor. Ne kadar manidar değil mi? ;)
Takılar çok hoş olsalar da o kadar küçükler ki bebeklerimizin üzerinde
zar zor gözüküyorlar, bu durumda beni o güzelim takıları 
satın almaktan alıkoydu açıkçası.




***



Çarşamba günü Callie's Picks mağazası Tartan koleksiyonunu hazırladı. 
Hatırlar mısınız bilmem ama ilk CP koleksiyonun adıda Tartan'dı.
Neyse ki kıyafetler aynı değil. :) 


Adından anlaşıldığı üzere ekose kıyafetlerin çoğunlukta olduğu koleksiyonda
hiç starcoin ürünü yok ama gayet nadir parçalar var sevgili tutkunlar.



***




Ardından Stardoll bizlere Endangered Species mağazasında
 hala satın almak istediğimiz ürünler olabileceğini düşünerek, 
mağazanın yakında kapanacağını
ve acele etmemiz gerektiğini bildiren bir mesaj yolladı.
Peki bilin bakalım sonra ne oldu(?)
Üç gün sonra Stardoll mağazada %40 oranında bir indirime gitti...
Cidden mi Stardoll? Kendimi aldatılmış hissettim.
Resmen sağ gösterip sol vurdu...



***



Ardından cuma günü Young Hollywood mağazasının
 yeni koleksiyonu bizlerle buluştu.


Sadece bir kaç gün önce henüz ürünleri tükenmeyen bir koleksiyon 
yayınlanmasına rağmen Stardoll'un bu hamlesi beni şaşırttı.
Memnunum bu satıştan sonuçta çok sık ve tarz parçalar vardı.
Ama ne bileyim Stardoll'dan beklenmeyen hareketler...
Üstelik Lady Gaga'dan esinlenilen kıyafet bile oldukça normaldi, normal...
Özellikle yetişemediğim için kahrolduğum Rihanna kıyafeti mükemmeldi.
Selena Gomez'den esinlenilen kıyafette benim için ikinci sıradaydı.
Nitekim ilk tükenen kıyafetler olmaları da pek çok kullanıcının
bana katıldığını gösterir sanırım.


Ayrıca hala tükenmemiş olan bazı güzel parçalar var.
Yani beğendiğiniz bir şeyler olup olmadığını kontrol etmenizde fayda var.



***



Haftanın Hotbuys Ürünleri;


Original Future - Loom Coat - 22SD
Pretty n'Love - Fuzzy Heels - 12SD



Kombin Önerileri;


Original Future - Hotbuys Loom Coat
Pretty n'Love - Faux Fur Pom Pom Beanie
Bonjour Bizou - Chestnut Shoulder Bag
Nelly - Silver Party Dress
Callie's Picks - Knee Socks
Callie's Picks - Black Pleather Platforms




Pals - Camilla Shirt
Pals - Camilla Hanging Jacket
Basics - Basic Black Denim Skirt
Nelly - Fake Fur Clutch
Pretty n'love - Hotbuys Fuzzy Heels
(Bu ayakkabılarla elimden gelenin en iyisi buydu...)



***



Evet sevgili tutkunlar, 
haftalık özetin sonuna geldiğimize göre sizleri bir
konuda bilgilendirmek isterim.
Biliyorsunuz ki dün Stardoll'da ufak bir panik yaşadık.
Site hacklendi gibi bir şey, onun adını kullanmak yerine 
ondan Voldemort olarak bahsedeceğim çünkü bu kız eğer gerekli önlemleri
almazsak bizler içinde tehlikeli olabilir.
Ne çesit bir düşünce yapısına sahip bilmiyorum ama kendi adını felan 
arama motorunda aratırsa diye böyle yapmak istedim.
Lütfen bu konuda beni yargılamayın.
Bu Voldemort dün sadece bizleri korkutmak için siteye 
saldırmış gibi pop-up mesajları yolladı websitesine.
Bu gibi durumlardan en başta o pop-up'lara tıklamayarak,
ardından bir antivirüs programı kullanarak
ve son olarak da adblock, adguard gibi 
reklam ve pop-up'ların web browserlarımızda
belirmesini önleyecek programlar kullanarak korunabilirsiniz.

Ayrıca Stardoll'da adının içinde ingilizce "kiraz", "ucube" gibi kelimeler geçen
kimsenin yayın mesajlarına tıklamamanızı öneririm zira kendisi hesabınızı 
ele geçirmek için planlar yapan bir Voldemort olabilir.

Ayrıca eğer kişi listenizde olmayan birinin size mesaj gönderdiğini 
veya chat yoluyla ulaştığını görürseniz hiç tereddüt etmeden
ekran görüntüsünü alıp Stardoll Yardım sekmesinden
şikayetinizi ekibe bildirin.

Ve son olarak da Stardoll ekibi bize bir açıklama yapmadan önce 
bazaar aramasında karşınıza ucuz fiyatlarla çıkan 
"nadir" ya da "değerli" olarak nitelendirdiğimiz 
ürünleri almamanızı tavsiye ederim.
Zira bazı yabancı bloglarda üyeler hesaplarının 
çalındığını ve çalan kişinin ürünlerini
sattığını falan söylemiş.

Bu arada söylemeden edemeyeceğim,
Stardoll ekibinin bu konuyla ilgili bir bilgilendirme tweeti bile
atmamış olması beni çok gücendirdi.
Sonuçta bu site için fazlasıyla emek ve zaman harcıyoruz.

Tavsiyelerime uyduğunuz sürece korkmanızı gerektirecek 
bir durum olduğunu sanmıyorum.
Biraz önlem ve dikkat zarar getirmez sonuçta...


Bir haftalık özetimiz daha burada sona eriyor sevgili tutkunlar.
Kendinize iyi bakın ve dikkatli olun.

Görüş, öneri veya merak ettiğiniz şeyleri sormak için 
yorumları kullanmayı unutmayın.

İyi bir hafta geçirmeniz dileğiyle,
haftaya görüşmek üzere.


Sevgiler,




http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon

The Vote

_