Stardoll'da Cadılar Bayramı Esintileri | #Top10

Merhaba sevgili Stardoll ve Stardoll Magazine tutkunları!

Ben yeni yazarınız hasret! Öncelike Stardoll Magazine ailesine katılmaktan çok mutluluk duyduğumu söylemeliyim. Bu oyunu uzun zamandır oynuyorum ve oynadıkça moda, tasarım ve dekor algımın fazlasıyla geliştiğini gözlemledim. Dolayısıyla her zaman bunu medoll'üme yansıttım ve belki de bu yüzden popüler oldum. Sizlerle burada çok eğleneceğimizi umuyorum. İlk yazım farklı olsun istedim ve "Halloween TOP10" ile karşınızdayım! Malumunuz Ekim'in son ayları demek Halloween demek. Hal böyle olunca da Stardoll tam anlamıyla bir korku filmine dönüşüyor. Yetenekli kullanıcılar hünerlerini sonuna kadar gösteriyor. Benim gözlemlediğim en iyi Halloween konseptli kullanıcıları sizler için bir sıralamaya koydum. Gözümden kaçırdığım birçok kullanıcı olabilir. Eğer sizin de çok beğendiğiniz Halloween konseptleri varsa bana bildirebilirsiniz.

10. vickyvcuch
Oldukça sade ve ürkütücü değil mi?

9. rockaway_1213
Ormanın derinliklerinde savaşçı bir güzel!

8. oanaroses
Tasarımına biraz daha detay eklese efsane olabilirmiş aslında.

7. zombelina
Minimalist ve ürkünç!

6. sziszi92
Korkutucu olmadan da Halloween temasının yapılabileceğinin en iyi örneği.

5. al.chave2
Makyaj olay!

4. doraparedes
Aquaman ancak bu kadar iyi Stardoll'a uyarlanabilirdi.

3. chicasigrid
En az MADMAX'teki kadar korkutucu!

2. jocykyh
Zirve ortağı olmayı gerçekten hak ediyor.

1. partystar66
Bundan iyisi yapılana kadar en iyisi bu!



Bu arada konseptler, temalar demişken 20 Ekim'de de Halloween temasını medoll ve suitime uygulayacağım bilginize. İlk yazımı umarım beğenmişsinizdir, tekrar görüşmek üzere!
HAPPY HOLLOWEEN!

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon