WildMaviperi'den Blogumuza Özel MSW 2015 Açıklaması!

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Miss Stardoll World 2015 Yarı Final maratonunda desteklediğimiz ve hak ettiğini düşündüğümüz tek üye WİLDMAVİPERİ, üyelerimize özel bir açıklama ve teşekkür mesajı paylaştı! Bu açıklama sadece blogumuzda yer alıyor...


Öncelikle tüm Stardoll Magazine Turkey okurlarına, Stardoll kullanıcılarına merhaba..
Ben msw 2015 Semi Finals talihlilerinden wildmaviperi adlı kullanıcıyım,
Destekleriniz ile 200 kişi arasına girdim... Oylarınız için çok teşekkür ederim!

Hesabımdan ve kendimden bahsedeyim biraz sizlere;
İsmim Canan, 26 yaşındayım ve 4 senedir bu oyunu oynamaktayım...
Bazen ara verdim, bazen de kopamadığım anlar oldu Stardoll'dan.
Çok iyi, hatta gerçek hayatta görüştüğüm dostlar edindim.
Oyunun en büyük kazancı bizlere bu bence...

Hesabıma gelecek olursak, yani wildmaviperi;
Odalarım, dolabım, medolüm, tasarımlarım ve aldığım ödüller ile 
zaten ülkemizi iyi bir şekilde temsil edeceğini düşünüyorum...
Şimdiden tüm yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim! Onlar da çok çaba sarf ettiler çünkü.
Beni bir yüksek seviyede yani Finallerde görmek istiyorsanız, ülkemizi iyi bir şekilde temsil edeceğimi düşünüyorsanız lütfen oylarınızı esirgemeyin!


Beni oylamak için;
MSW15 | DOĞU AVRUPA | WİLDMAVİPERİ
adımlarını izleyebilirsiniz.

Şimdiden çok teşekkür ederim...


Canan ablamızın blogumuza özel açıklamasının ardından büyük sürprizimizi açıklamanın zamanı geldi! Bu yazıyı okuyan ve WildMaviPeri'yi MSW için oylayan herkes bedava ve sınırsız Stardollars kazanma fırsatı yakalamış oldu!

Nasıl mı?


Sevgilerle,
RockinCreyzi

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon