Barbie Style Klüp Görevi Yapımı

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Yeni bir Barbie Style Klüp görevi geldi! Bu görev de diğerleri gibi Zenmate programı ile yapılıyor.Şimdi yapımını sizlere adım adım anlatacağım;


1) İlk olarak Zenmate programını indirmeyenler buradan indirebilirler.
Not:Yalnızca Chrome'a yüklenebilir.

2) İndirdiniz, şimdi sizden e-mail adresinizi ve şifrenizi isteyecek bunları verdikten sonra göreve başlayabiliriz.

3) Ekranınıza Zenmate sembolü gelecek onun üzerine tıklayın, daha sonra gösterdiğim yere tıklayarak ülkenizi London yapın.





4)Şimdi normal stardoll hesabınızdan çıkın ve yeniden girin.Şimdi görevimize başlayabiliriz.
İlk olarak Barbie Klübüne gidelim.




5)Gittik, şimdi ise 2.istenilen yere tıklayın; yazı süslemek için barbie bölümüne tıkla.Tekrar kulübe gideceksiniz, kulüpteki tanıtım bölümüne bakın orada ''summer'' yazısı var ona tıklayın.

İşte geldiniz, şimdi barbie bebeğini dilediğiniz gibi süsleyin ve ''bebeği kaydet''e tıklayın, görev tamamlandı!





Görev tamamlandı!




Ödülümüz ise bir Barbie dolabı, ben çok beğendim :)




Zenmate programını Chrome'dan kaldırmak isterseniz, farenizi sembole getirerek sağa tıklayın ve ''Chrome'dan Kaldır'' yazısına tıklayın.





RosalindaKiraz



http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon