Ramazan'a Özel Yarışma

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!



11 Ayın Sultanı Ramazan'a sayılı günler kaldı.Yine hepimizde tatlı bir heyecan var.

Stardoll'da bu heyecana ortak oldu ve bizleri mutlu edecek bir yarışma hazırladı...


Yarışmanın konusu şöyle; ''Windows On The World'' mağazasından olmak şartıyla bir kombin hazırlayacağız ve daha sonra ise bu kombinin fotoğrafını çekip stardoll'a göndereceğiz.

Her hafta seçilecek olan şanslı yarışmacıya ise tam 15 stardollar hediye verilecek.

Mağaza konusuna tekrar gelmek istiyorum.Bence mağaza kuralı olmasa daha iyi olurdu ve ben o mağazayı bu yarışmaya pek uygun bulmadım çünkü Windows On The World, 2014 Dünya Kupası Formalarının alındığı mağaza yani oradan ne bulabiliriz pek anlamış değilim.Belki de bu mağazayı söylemeleri bir hatadır.

Yarışmaya gitmek için tıkla.

Bence bu yarışmayla beraber Ramazan Takvimi de gelse çok hoş olur...



RosalindaKiraz

5 yorum

fakat stardolla nasıl ve nereden resim yollayacağız

Canım o yarışma sayfasına gidince altta senin resimlerin zaten görünüyo olacak sen oradan istediğin resmi seç veya yeni bir resim çek ve tekrar o sayfaya git ve çektiğin resmi gönder =) anlamışsındır umarım

mağazadan kombin yaptım fakat nasıl mağazadan nasıl fotoğraf çekicem

Malesef canım mağazadan yaptığın kombinin fotoğrafını çekemezsin :( onları satın almalısın :(

hmm öyle yaptım zaten cnm teşekkür ederim

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon

The Vote

_