SİTEDE DEĞİŞİM: SİZCE NASIL OLMUŞ?

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!



Stardollda site dizaynında değişim  gerçekleşti. Site  karanlık bir havaya bürünse de bazı yönlerden gerçekten işlevsel  değişiklikler yapılmış.  ( bence bir yenilik işlevsel olarak "artı" bir kolaylık sağlamıyorsa "o" yenilik değildir :D )



Öncelikle,hesabımıza ilişkin  bilgi ve detaylar iki kısma ayrılmış. Sağ tarafta sahip olduğumuz sc ve sd'lerin yer aldığı iki buton  ve de bulunduğumuz seviyeyi gösteren  ayrı bir buton bulunmakta.

Sol tarafta ise  "günlük görevler" "hesap ayarları" "yardım " ve "çıkış" butonlarına yer verilmiş. "Çıkış" butonu eskiden sağ tarafta ve oldukça küçüktü, hesabımızdan çıkış yapmak sorun olabiliyordu.Böyle daha iyi olduğunu düşünüyorum. 

Ayrıca en önemlisi de sitede sayfanın alt kısımlarına doğru ilerlesek de " hesabımıza ilişkin bilgi ve detayların yer aldığı bölüm"üstte kalıyor. Her an bütün bilgilerinizin  görünebilir olması oldukça iyi bir değişim olmuş.





Eskiden  sahip olduğumuz sclerin gösterildiği butona tıkaldığımızda "günlük görevlere" ulaşabiliyorduk.Şimdi ise ayrı bir yer ayrılmış durumda. Bu da işlevsel bir değişim benim için.



İşte sorunun başladığı yer. Arkadaşlarımızı ziyaret ettiğimizde  oldukça karışık bir görüntü ortaya çıkıyor.  Arkadaşımıza ilişkin  detaylarla ,sitenin diğer bölümlerine ilişkin sekmeler  birbirine karışmış gibi duruyor. Net olarak ayrılmasının daha iyi olacağını düşnüyorum.



Sitede meydana gelen değişikliği kendimce yorumladım sizlerde artı ya da eksi yönlerini yorum kısmına yazabilirsiniz arkadaşlar.

ddemmett

8 yorum

Benim hesabım RoyalBuse07, yenilik görmüyorum ama BuseSuperStar. kullanıcısının da yeniliği görüyorum.

demek ki tam olarak sitede yenilik yapılmammış. düzelir cnm. çok hesap oldugundan ancak tamamını kapsar

ya bendede yenilik olmadı ama bu yenilik benim çok hoşuma gitti bi bilgin varsa ne zaman bizede yenilik olur söylersen sevinirim



ayyy berbat bi cümle kurdum :)

Bu yorum yazar tarafından silindi.

ya yeni hesap açın bende öyle oldu

SENİN GİBİ OLANLAR VAR.ama ne zaman düzelir bilmiyorum cnm. stardolla yardım kısmından sorabilirsinnn

bana cevap verdiğin için tşk ederm

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon