Neler Oluyor? Neler Yapıyoruz? Ve Müzik Hakkında.

Merhaba Sevgili Stardoll Ve Stardoll Magazine Tutkunları!

Sizin için bir yöntem ayarladık.1-10 gün arası ''İlk Magazinler'',15-20 gün arası ''Ara Sıcaklar'' ve 20-30 arası da ''Son Günlerin Magazin Haberleri'' olucak! bizde şuan ''Son Günlerin Magazin Haberlerini'' sizlere sunacağız.Hazırsanız başlayalım :)

SON GÜNLERİN  BOMBASI!!

''Teen Wolf''un yakışıklı başrol oyuncusu Tyler Posey evleniyor! Evet,ne yazık ki yanlış duymadın:)Tyler,lise yıllarından beri birlikte olduğu kız arkadaşı Seana Gorlick ile önümüzdeki sonbahara düğün planları yapıyor.Umarız çok mutlu olurlar!



TAM GAZ DEVAM!

Liam ve Sophia Smith ilişkisi tam gaz devam ediyor.İkili sürekli birlikte el ele poz veriyor! Galiba Liam'ı kaybediyoruz:(  Liam ve Sophia geçtiğimiz günlerde Londra'da basketbol maçında görüntülendi.Doğrusu Liam'ı çok kıskanıyoruz :(

POP MÜZİĞİN YENİ PRENSESİ..

Geçtiğimiz ekim ayında ''Royals'' single'ını yayınlayan Lorde,Yeni Zelanda ve ABD gibi bir çok ülkede zirveye yükseldi.Eylül ayında albümünü çıkaran genç yıldız Billboard Hot 100 listesinde zirvede yer alınca,Amerikan müzik listelerinde ''Bir numaraya yükselen ilk Yeni Zelandalı şarkıcı'' oldu.

LORDE HAKKINDA..

Etta James'den ilham aldığını söylüyor.Ayrıca Foals,Jai,Paul,Alt-J,Bonlver ve Kanye West'i çok seviyor.

İlk albüm kaydı anlaşmasını 13 yaşındayken imzaladı.

Bileğinde bir gül dövmesi var.

Uyanır uyanmaz ilk olarak e-postalarını kontrol ediyor.

Taylor Swift ile çok yakın arkadaş olan Lorde, ''Taylor çok iyi bir sanatçı.İnsanların stadyumda performans göstermenin ne kadar zor olduğunu bildiklerini sanmıyorum.Haraketlerinizi ve alışkanlıklarınızı orada değiştirmek zorunda kalıyorsunuz ve Taylor bunda gerçekten çok iyi.Yaptığı şey çok doğalmış gibi geliyor ona.Onun yeteneğine hayranım,bu delice'' diyor.

Katy Perry'nin turnesinde alt kadroda olmayı kabul etmedi.

Lorde 17. doğum gününde 2,5 milyon dolarlık bir albüm sözleşmesi yaptı.

Ondan 8 yaş büyük olan James Lowe ile beraber.

Ablası,kız ve erkek kardeşi var.

Nicki Minaj hayranu,R&B ve Rap müzikre çok başarılı olduğunu düşünüyor.

David Guetta'nın yeni albümü için teklif aldı,ancak David'i pek sevmediğini söylerek reddetti.

SOHBET ZAMANI!

Lorde'yle ufak bir söyleşiye ne dersin?

+Şarkı Yazmaya ne zaman başladın?

-13 Yaşındaydım.İlk defa aşık olmuştum ve onun hakkında yazıyordum.

+ Şu anda lisedesin.Arkadaşların senin ünlü olmana nasıl tepki veriyor?

- Benim adıma mutlu oluyorlar.Garip davranışları yok.Ama erkeklerin ilgisi biraz fazlalaştı:)

+ Ne tarz müzik dinliyorsun?

- Herkes ''Her tarz müzik dinlerim'' diyor.Ben müziğimi geliştirmek için farklı müzikler dnliyorum.Ama kişisel olarak Hip Hop ve Elektronik müziği seviyorum.

-Kıyafetlerinle de oldukça dikkat çekiyorsun.Modayı takip ediyor musun?

+ Güzel giyinmeyi seviyorum fakat ünlü markaları çok fazla takip etmiyorum,çünkü çok pahalılar.Tumblr'da modayla ilgili araştırmalar yapıyorum.Bazen satın alıyorum,bazen de kendim tasarlıyorum.

-Hangi tarzda kıyafetleri tercih ediyorsun?

+ Aslında en çok elbise giymeyi seviyorum.Ama son zamanlarda daha çok pantolon giymeye başladım.



KENDİN İÇİN, KENDİN YAP!


Fotoraflarını klasik çerçeveler yerine kendi yaptığın bir tasarımla sergilemeye ne derisn? Tek yapman gereken hayal gücünü kullanmak:)

Malzemelerimiz:

4 Ahşap çıta ya da büyük bir fotoraf çerçevesi
Çivi
Mandal
Makas
Kalem
Cetvel 
Orta Kalınlıkta ip
Çekiç

(1): Öncelikle eğer boş bir çerçeven yoksa,4 çıtayı birbirine çivileyip kare bir çerçeve elde et.Daha sonra kenarlarını da istediğin renge boya.Çerçeven hazırsa,arkasından ölçü alıp çivileri ya da raptiyeleri çakacağın noktaları belirle.

(2):  Çivilerin ya da raptiyelerin yeri belliyse çakmaya başla.Aynı hizada olmasına dikkat et yoksa ipin yamuk durur.

(3): Şimdi sırada iplerini çiviya da raptiyelerin kenarlarına bağlayıp sararak tutturmaya geldi.Sıkı olmasına özen göster.Yoksa fotorafların ağırlığıyla birlikte düşebilir.Eğer çivi ve raptiyeleri tuttururken zorlanacağını düşünüyorsan,ipleri çerçevenin arkasından koli bandıyla bantlamayı deneyebilirsin.

(4):  İplerini tuttururken,asacağın fotorafların ölçüsünü alarak iplerin aralarında ona göre boşluk bırak.Ne çok sıkı ne de çok açık kalmalı.

(5): Artık iplere fotoraflarını ve kartlarını asabilirsin.Asacaklarını,renkli ataçlar ya da mandallarla tutturabilirsin.Kenarlarını da istediğin oyuncaklarla ve sticker'larla süsledikten sonra çerçeven hazır.En güzel anılarını sergileyebilirsin artık! Ellerine sağlık:)


  
Sevgilerimle..
ESRA

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon