Yeni Stardoll DownTown Bebekleri!

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

İlkleri sadece bizim bloğumuzdan öğrenmeye devam ediyorsunuz! 


Facebook üzerinden stardoll'e giriş yapan kullanıcılar DownTown şehrini göreceklerdir.
En azından çokça zamandır herkesin beklediği DownTown şehrinin facebookta kurulan şehir olduğunu düşünüyorum ben.

Stardoll geçtiğimiz haftalarda, önce tek tek 2 farklı görüşülerde ki bebekler ve ardından tamamı yan yana olmak üzere 4 bebek paylaştı.


Paylaşılan bu bebeklerle ilgili neredeyse herkes bir görüş bildirdi. Kimileri yeni şehirle birlikte yeni me-doll'ler gelecek dedi, kimileri her tarzı yansıtan ve sadece stardoll'ün kullanacağı bebekler dedi. Hatta akademi öğretmenleri bile diyen oldu.

Ben bu bebeklerin paylaşıldığı gün yazmış olduğum yazımda yeni şehrin temsili bebekleri olduğunu düşündüğümü belirtmiştim size ve hala da aynı fikirdeyim :) Örneğin elinde çantası olan, en sağda ki bebeğin kapak kızı ya da podyum temsili bebeği olacağını düşünüyorum.


Ziraa stardoll geçtim dönemde yukarıda ki fotoğrafı paylaşmıştı ve bu fotoğraf benim fikrimi onaylar nitelikte bir görünüş sergiliyor. :)
Fakat stardoll her şeyi  tüm detayıyla paylaşmadan kimse bu bebeklerin asıl görevlerini bilemeyecek! :)

Bu konuda sizin görüşleriniz nelerdir?

Seviglerle,

2 yorum

Keşke medollerimiz o şekle gelse... :(

Arkadaş haklı :(

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon