LÜTFEN KANMAYINIZ!

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları! 

Bugün bizden bir arkadaşımız bana bir site bildirdi ve ona tekrardan çok teşekkür ediyorum.Evet arkadaşlar resimde de gördüğümüz üzere size güya 1000 sd ve 1000 sc kazandırmaya çalışan bir kullanıcı mevcut.Ama aslında öyle bir şey yok sizden şifrenizi ve kullanıcı adınızı istiyor çünkü hedefi hesabınızı elinizden almak.Zaten sıraladığı maddelerin de ne kadar saçma olduğunu okursanız sizde anlayacaksınız.

Arkadaşlar, kimseye şifrenizi (Stardoll üzerinden en yakın arkadaşnız olsa bile) vermeyiniz.Şifrenizi mümkün olduğunca saklı tutun ve şifrenizi sayılardan,noktalama işaretlerinden ve harflerden oluştuğundan emin olun... bunlar önemli ayrıntılardır.Eğer herhangi bir kullanıcı bu tür yazılar yolluyorsa size direk Stardoll ekibine mesajla bildirin... Stardoll gerekli işlemi yapacaktır zaten.
Bana bu haberi veren takipçimize tekrar çok teşekkür ediyorum.


Sevgiler, Afrodit-1

3 yorum

hangi insan buna inanır ki

verdiğim bilgiyi paylaştığın için çok teşekkürler sena abla :)

Ben bikere royalty kızımın adını ve şifresini verdim ama sonra dolandırıldığımı anladığım an kızıma girip hemen şifremi değiştim siz siz olun bu olaylara sakın inanmayın !

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon