Stardolldan FunPinkGirl

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Ben Aylin. Blogda yeni yazmaya başladım. Stardoll'a 2009 yılından beri üyeyim; aslında modaya dair pek bir şey bilmeyen bir kızken Stardoll sayesinde modayla tanıştım. 18 yaşındayım ve tek hayalim yazar olmak.  Tam bir kitap kurduyum. Edebiyata ve tarihe büyük hayranım. 12 yaşımdan beri blog yazıyorum; şu anda da kitaplar hakkında olan bir blogum var fakat ilk defa bir moda blogunda yazacağım için çok sevinçliyim. Umarım yazılarımı büyük bir beğeniyle okursunuz. Bunun için Kerim'e teşekkür ederim, eğlenceli olacağını düşünüyorum.

Blogda sizlerle gerçek hayattaki ünlülerin stilleri, Stardoll kombin önerileri, paylaşacağım.

 FunPinkGirl(Modern Juliet)

Kendi  kişisel  blogumu ziyaret etmek isterseniz:  kitap-ayraci.blogspot.com

1 yorum:

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon