Bu Şarkılar Tam Dinlemelik, Klipleri de Tam İzlemelik!

Merhaba sevgili stardoll magazine ve müzik tutkunları!

Bu yazımda sizlere dünya müzik gündemine bomba gibi düşen, biz gençlerin çok beğendiğimiz şarkıları ve kliplerini paylaşmak istedim! :) Eminim bu şarkıları sizlerde hergün duyuyor ve severek dinliyorsunuz! :) İşte sizlere önerim olan ve şu sıralar oldukça popüler olan şarkılar:

MACKLEMORE & RYAN LEWIS - THRIFT SHOP FEAT. WANZ



Bu şarkı sizinde dilinize dolandı mı? :)) Klibe söylenecek söz yok zaten :) Özellikte yaz aylarında her yerde duyacağımıza eminim bu şarkıyı. :)



2 Mayısta Türkiye'ye gelecek olan Justin Bieber sizcede sahnede will.i.am ile seslendirdiğin That Power şarkısını tek başınada olsa seslendirmeli mi? :) Ben bu şarkıyı ve klibi çok sevdim! Türk bayrağımızda dikkatimizden kaçmadı tabii! :D

Ke$ha - Die Young



Klibi oldukça eleştiri alsa da 'Ke$ha'nın Die Young şarkısıda gel beni dinle diyen şarkılardan, zaten benim müzik listemde de yer alıyor ve hergün dinliyorum! :D C'mon şakısınıda unutmamak lazım tabii ;)

Demi Lovato - Heart Attack



Demi Lavato'nun kliplendirdiği son şarkı Heart Attack'te benim Demi Lavato sevgimi kat ve kat arttırdı açıkçası! :) Keşke Demi Lavato'da Türkiye'ye gelse :')

Taylor Swift - 22



Taylor Swift yine yaptı yapacağını! :)) 22'nin klibi insana yazı özletecek türden, çok keyifli bir klip olmuş! :))

One Direction - One Way Or Another



One Direction grubunuda unutmamak lazım! :) Red Nose Day için çektikleri son klip, ve onun öncesinde ki Kiss You klibi!! :D Yazın Oner Direction'ı da duyacağız sıkça! :D

Rihanna - Stay ft. Mikky Ekko



Rihanna'sız bir yaz olur mu hiç, elbette olmaz! :) Rihanna'nın gerek yen, gerekse eski hit şarkılarını bu yaz çokça duyacağız! :D 30 Mayıs!!! Rihanna Türkiye'ye geliyor!! :D


İlla yeni şarkılar ve klipler değil, örneğin Lady Gaga'nın bir çok hit şarkısı da Art Pop çıkıncaya kadar ve hatta çıktıktan sonra yine ve her zaman dinlenecek! :))

Benim önerilerim şimdilik bu kadar, sizlerin önerilerinizide bizlerle paylaşırsanız çok seviniriz! :)


Müzik önerilerimi belirttiğim yazımı okudunuz, teşekkürler!
Sevgilerle,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon