Mira Grubu İle Röpörajımız!

Merhaba sevgili stardoll magazine ve MİRA tutkunları!

Merhaba! :)

Öncelikle röpörtaj teklifimi kabul ettiğiniz için size gerçekten çok teşekkür ederim!

Şuan 'dün gece' şarkınızı dinliyorum! ve çok beğeniyorum tabii ki. (tüm şarkılarınız gibi) :)


İlk olarak grup üyelerini tanımak isterim?

Miray Kurtuluş: Mira iki kişilik bir grup. Tan ve benden oluşuyor. Ben Mira'da şarkı söylüyorum. Tan'la birlikte şarkıları yazıyorum
Tan Tunçağ: Ben şarkıları düzenliyorum. Sahnede de bas gitar çalıyorum. Mira iki kişilik bir grup olsa da sahnede sayımız artıyor. Bize davulda Ulaş Özbiçer ve Arda Erboz eşlik ediyor.


Ayda Kahvaltı şarkısına çekmiş olduğunuz klip, bence tam sizin tarzınıza uygun bir klip olmuş! Klip kimin fikriydi, nasıl tepkiler aldınız çevrenizden?

Tan: Klip üzerine çok çalıştık. Klip Milo adındaki bilgisayarlı bir kamera sistemi ile çekildi. Hazırlığından çekimine, montajına kadar her aşamasını birlikte yaptık.

Miray: 3D tasarımlar ve animasyonlar ise tamamen Tan'a ait. Tan'ın 4-5 ayını aldı. Klip bittiğinde üzerimizden çok büyük bir yük kalktı. Güzel tepkiler aldık. Olumlu tepkiler de bizi mutlu etti tabi ki.


Mira'dan yeni bir klip, proje, etkinlik gelecek mi ilerleyen zamanlarda?

Miray: Şu anda en yakın etkinlik 19 Mayıs'taki Chill Out Festival. Festivalde çalmak için sabırsızlanıyoruz.

Tan: Klip üzerine hala düşünüyoruz. Kendimizi tekrar hazır hissettiğimizde çekeceğiz.


App Store uygulamanıza özel olarak 'dün gece' şarkınızı yayınladınız, yeni sürprizler olacak mı?

Miray: "Mira the band" uygulaması içinde kendi dinlediğimiz grupları, müzikal keşiflerimizi paylaştığımız bir bölüm var. Bu bölümü sık sık güncelliyoruz. Bunun dışında ilerde, ilk albümden ve ikinci albümden şarkılara yaptığımız remiksleri de paylaşacağız. 

Tan: Uygulamayı buradan inceleyebilirsiniz:  https://itunes.apple.com/us/app/mira-the-band/id601440424?mt=8

Şimdilik heyecandan aklıma bu sorular geldi, Mira grubunu çok seviyorum! :D 

İletişim Bilgileri;
Mira İnternet Sitesi: http://www.mira-muzik.com

*


Sevgilerle,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon