Miley Cyrus'un saçlarına Şarkı

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!


Merhaba (: Uzun zamandır takip ettiğim, videolarını ve coverlarını "gülerek" izlediğim, Miley Cyrus'a büyük hayranlığıyla tanınan youtuber Dave Days, Miley Cyrus'un kısa saç modeli hakkında Where'd Your Hair Go (Saçların Nereye Gitti) adında bir şarkı videosu yayınladı, şarkının sözlerinin geneli " Saçlarını çok özledim, bir kızdan erkeğe dönüşüverdin, nezaman uzayacaklar, eski fotoğraflarına bakıp üzülüyorum" şeklinde gidiyor, arada garip alakasız ve komik Kafiyelerde bulunmakta. Saçlarını istediği model yapmak tabiki Miley'nin kararı ama şarkı gerçekten güzel ve komik olmuş (:

İşte video bu: ( not : Bu video Miley Cyrus a çamur atmak veya eleştirmek için yapılmamış, Dave Days'de bir miley hayranı, eski videolarında tanıştıklarına dair bir videoda bulunmakta Yanlış anlaşılmasın.)



Dave Days ayrıca çoğu şarkıya farklı bi hava katarak Coverlamış ve eğlenceli videolar çekmiştir,  Diğer videolarına da bakmanızı tavsiye ederim dikkatinizi çekeceğini tahmin ediyorum (:

Dave Days Youtube : http://www.youtube.com/user/davedays?feature=watch
Twitter: https://twitter.com/davedays
İnstagram: http://instagram.com/davedays


Dave Days'in All Star Weekend ile yaptığı Adele - Skyfall coverı (remix)










Okuduğunuz için teşekkürler (: -Betül


5 yorum

Miley e Bu Biçimde Yaklaşamaz.! Bu Onun Kararları .!

Miley e laf atamaz ayrıca sizin bunu paylaşmanız hayran kaybetmenize neden olur şahsen ben smiler oluyorum.

herş :)eyi ciddiye almayın ;) zaten videoda bir smiler tarafından hazırlanmış. hemde tanınan bir smiler.

Açıklık kavuşturduğun için teşekkurler Kerim :) Ben böyle anlaşılıcağımı duşunmemiştim, aynen öyle hemde buyuk bi smiler onun hakkında şarkılar söyleyip yayınladığı videoların izlenme sayıları binleri geçkin, olay yapıcak bir durum yok ortada.

Arkadaşlar Bu video yu yapan bir bosmiler vede bende miley saçını kestiği zaman üzüldüm, ağladım lütfen saçmalamayın. O da bi boysmiler olarak paylaşmış ne var

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon

The Vote

_