Bahar Geldi Stardoll Şenlendi!

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

İlkbahar mevsimi geldi çattı, her sene olduğu gibi bahar tutkunu olan sevgili editörümüz Eda.Stardoll bu sene de harika ödüllü ve eğlenceli bahar yarışmalarını başlattı!!! İşte Eda.Stardoll'ün kaleminden stardoll'ün bahar yarışmaları;


BAHAR SENCE NE DEMEK??

BAHAR SENCE NE DEMEK???

Selam Canlarımmm

Bahar hepimizin içini kıpır kıpır ederken bu güzel günlerde sizleri cıvıl cıvıl görmek beni de mutlu ediyor...

İşte size bir yarışma daha...

Bana sadece 3 kelşmeyle BAHAR'ı anlatın...

En başarılı anlatamış olan 5 kullanıcıyı tepeden tırnağa bendeniz Eda.Stardoll Giydirecek :))

Ayrıca katılan herkese de harika bir dekor hediyemiz var :))

Şuan bu yarışmanın katılımında bir sorun var ya da en azından ben yarışmaya katılamıyorum, sizler katılabiliyormusunuz? Stardoll'e hemen bir mesaj yollayarak olayı aydınlığa kavuşturacağım. işte diğer bahar yarışması;



Selam Canlarrrr

Bahar geldi; cemreler birer birer ardı sıra düşmeye başladı... 

İçimiz kıpır kıpır , havada güneş ışıldıyor ve ağaçlarda tomurcuklar başladı... Bahar beni hep güldürmüştür...O yüzden istedim ki bu küçük bilmeceler diziniyle sizler de biraz gülümseyin...

Haydi bakalım soruları doğru yanıtlayan 3 kişiye 50 şer SD veeee katılan herkese minik bir bahar hediyesiiiii

HOŞGELDİN BAHARRRRRRRRRRR!

Tek yapmanız gereken tüm bilmecelere doğru yanıt vermek ve 50 sd kazanma şansı yakalamak! Eğlenceli editörümüzün eğlenceli yarışmaları şimdilik bu kadar! :) Eminim daha bir çok sürpriz ile bizleri sevindirecekler!! :))


Sevgilerle,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon