''London Calling''

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

 Arkadaşlar dün Öykü Peksel stardoll'de bir yazı paylaştı! İşte yazısı;
 
Merhaba Sevgili Stardollcular,


Size bir süredir yazamadım. Bu aralar yoğun bir dönemdeyim. Umarım size güzel haberlerle gelicem. Size küçük bir ipucu vereyim. Youtube'da yayınlayacağımız kısa bir filmin hazırlığındayım. Biraz meraklanın şimdi :)

Bir de bu hafta Stockholm'den müzisyen arkadaşımız Hakan Vuruşkale'nin klip çekimlerindeydim. Klip yayınlanınca beni görürseniz şaşırmayın!  ;)

Bu aralar Stockholm'de aynı zamanda film festivaline de katıldım. Burada bir yandan filmleri seyrederken bir yandan da birçok filmseverle tanışıyorum.

Dedim ya bu aralar çok yoğun geçiyor. Bir başka heyecanlı haberse bu gece Londra'ya gidiyor olmam. Sizler için Harrods mağazasının gerçeğini ziyaret edeceğim ve fotoğraflarını paylaşacağım. Gezimden başka fotoğraflar da paylaşmayı düşünüyorum. Şu an heyecanlı bir şekilde gezi planımı yapıyorum. Geldikten sonra yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak içinse sabırsızlanıyorum. 

Takipte kalın!
 
Bu arada Bu Mağaza Hangi Markanın? blog yazısındaki yarışmanın kazananı RockinRockbaby oldu kendisini tebrik ederim!


Sevgilerimle,
Öykü
Twitter: @oykustardoll

Fotoğraf Kaynak: visitlondon.com
 
Sevgilerle,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon