Freja Beja'nın rock'n'roll stili

                                        Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!


On yedi yaşındayken, bir model ajansı tarafından Danimarka'da keşfedilen Freja Beja, stilini "rock'n'roll" olarak tanımlıyor.


"Tişört üstüne deri ceket, skinny pantolon ve düz botları seviyorum. Altı yaşındayken bile bot ve jean'i bir arada giyiyordum. İlk deri ceketimi de yedi yaşındayken almıştım. Ama sofistike bir stilim olduğunu da söyleyebilirsiniz. Valentino elbiseyi militer botlarla giymek hoşuma gidiyor."


 "Stil kurallarım yok ama asla çingene pembe giyeceğimi düşünmüyorum. O renk kötü olduğu için değil, sadece kişisel olarak arzuladığım bir renk olmadığından öyle düşünüyorum."


"İstediğim şeyleri yapmayı seviyorum, ki bu bazen insanları delirtebiliyor. Saçlarımı kısa kestirdiğimde ajansım benden nefret etmişti. Belki de bazen çok başına buyruk olmamam gerek. Saçlarımı seviyorum ve şekil vermek için kendim kesiyorum. Hiçbir zaman düz bir kesim yapmam." 

                                                   
                                                        Gelin Freja Beja'nın tarzına göz atalım :)









Tarzına bayıldığımı söylemekten kendimi alamıyorum :)

Kaynak:ELLE Türkiye

Sevgilerle,
miss355


http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon