10 Kasım 1938 Saat 9:05

Merhaba sevgili Atatürk ve stardoll magazine tutkunları!


Genel Sekreter Hasan Rıza Soyak o anı şöyle anlatır: “Birdenbire gök mavisi gözleri açıldı ve sert bir hareketle başını sağa çevirdi. Ben de artık hıçkırıklarımı zapt edemedim. Diz çöktüm. Sağ elini ellerimin içine aldım, öptüm ve yüzüme sürdüm.” Dr. Öke, Atatürk’ün açık gözlerini kapattı. Yaveri Salih Bozok şöyle anlatır: “Doktorların odadan ağlayarak çıktıklarını görünce anladım. Kalbim, iki değirmen taşı arasına düşmüş bir buğday tanesi olsa ancak bu kadar ezilirdi. Ne ağlayabiliyor, ne de konuşulanları anlıyordum. Bir ara büsbütün kendimden geçmişim. Odadan deli gibi fırladım.” Salih Bozok odadan çıktığı gibi merdivenlerden aşağı koştu ve alt katta bir odaya girdi. Ardından içeriden tek el silah sesi duyuldu. Tabancasından kalbine sıktığı bir kurşunla devrilmişti.. .





yazı/resimler:000pop

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon