vintage etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
vintage etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

CARPENOTCEM İLE KOMBİNLER #1 | Denim Pantolonlar

Merhaba!

Ben geldim! (: 

Biliyorsunuz SC KOMBİNLER serisi yapıyorum ve çoğunluk tarafından beğeniliyormu bilmem ama devamı gelecek.

Kombinledikçe geliştiğime inanıyorum bu yüzden yazmaya zaman ayıramadığım vakitlerde boş durmamak adına yeni bir seri başlatıyorum.

*CARPENOTCEM İLE KOMBİNLER*
____________________________________

Her yazıda farklı bir konu seçmeyi düşünüyorum.
Ki bu konu ''olmayan konu'' da olabilir.
 Sc olmalı vs bir şart koymadan yaptığım ilk kombin yazım Nelly indirimi ile ilgiliydi.

Bir tık ile buradan okuyabilirsiniz.

Asıl konuya gelmeden önce bir şeye daha değinmek isterim.
Kombinlerin benzerini siz de yapıyor olabilirsiniz, parçalar çok pahalı/zor bulunuyor olabilir.

Ama benim hazırlarken size katmak istediğim şey ufak detaylar. Olabildiğince hep yaptığımdan farklı eşleşmeler üretmeye çalışırım kombinlerken. 

Bu yüzden belki benim de yaparken farkında olmadığım ya da özellikle belirttiğim ufak detayların işinize yaramasını umuyorum
_____________________________________

Şimdi gelelim bu yazıya:
Konumuz en sevdiğim, ''denim pantolonlar''.

Her şeye uydurabileceğiniz, Stardoll'da da normal yaşamınızda da şekilden şekle sokabileceğiniz, aşırı kullanışlı parçalar, kabul edelim.

Sizin için altı kombin hazırladım. Aslında daha fazla hazırlamak isterdim fakat elimde istediğim parçalar yok. Dolabım biraz daha istediğim gibi şekillenince sayıyı arttırmayı düşünüyorum.


#1

Ben denim pantolonları en çok beyaz ayakkabılarla kullanıyorum. Ve genelde düz ayakkabılar oluyorlar. 

Ek olarak bu tip kombinlerde en çok kullandığım şey gözlük diyebilirim ve bu gözlüğü Bazaar'da 2 SD gibi bedava bir fiyata bulmam benim için büyük şans oldu.

Bu kadar bol pantolonlarla uzun kollu üstler giydiğinizde boğazı boş bırakmanızı pek önermem. İlla bir aksesuar olmak zorunda değil. Yüksek boğazlı bir üst yeterli olacaktır.
Tamamen kendi beğenim doğrultusunda yorumluyorum ve bence göze hitap etmiyor.
_________________________________

Şapka: STARDOLL ACADEMY
Üst: ARCHIVE
Boğazlı Tulum:BASICS
Pantolon: DIOR TRIBUTE
Aksesuar: CALLIE'S PICKS
Ayakkabı: UGG AUSTRALIA
_________________________________


#2

Bu monta aldığımdan beri aşığım ve hep aşık olacağım. Bence duruşu (üstteki duruşundan değil grafiği ve rengini gösterebilmesinden söz ediyorum) sol taraftaki düğmenin anlamsız yerine rağmen gayet iyi.

2. favorim yeşilin sevdiğim nadir tonlarından birine sahip olması ile olsun, sc olmasıyla ve markasıyla olsun kalbimi çalan bir şapka. 

Çünkü bir şeyi çok beğensem dahi çok kişide rastlayınca hemen soğuyan bir insanım. Dolayısıyla limitli bir ürün olduğundan kolay kolay soğumayacağım bir parça. Üstümle de uyduğuna göre.. Anlaştık.

İnanın ayakkabıdaki o pembe detay benim de epey psikolojimi bozuyor.
Gözünüzü kapatın efendim. Geçin orayı.  
_________________________________

Şapka: SUBCOUTURE
Üst: MR
Mont: MUSEUM MILE
Pantolon: SPECIAL OFFER 
Ayakkabı: NELLY
__________________________________


#3

Sıkı bir Dua Lipa takipçisi olarak yüksel bel zımbırtılar ve büstiyer uyumuna hayranım.
Ve yine sıkı bir Dua Lipa takipçisi olarak mavi ve turuncu uyumuna da öyle.

Ne demek istediğimi anlamadıysanız hemen fonda IDGAF açmanızı ve dinlerken okumaya devam etmenizi tavsiye ederim.

Konumuza dönelim. İkinci sevdiğim nokta ise kaba ayakkabılar. Genelde kalın tabanlı olan bu ayakkabılar bence jeanlere epey yakışıyor.

Ve son olarak bu tip saç stilleri kullanıyorsanız görmüş olduğunuz vintage tıkırında tokalardan kombininize eklemekten hiçbir zarar gelmez.
__________________________________

Mont: STARDOLL FEAT.
Üst *2: RIO
Pantolon: BONJOUR BIZOU
Ayakkabı: ORIGINAL FUTURE
___________________________________



#4

Düşük bel her türlü pantolondan bir türlü haz etmeyen bir insan olarak bu pantolonu bazı şartlar ile sevebiliyorum.
Güzel bir ceket
Güzel bir kemer
ve
Kısa, crop tarzında bir üst.

Aslında ben basics atletleri hiç sevmem çoğu üyenin aksine.Sadece ceketle kullanabiliyorum. Çünkü benim dollümün göğüsleri en üst beden seçiminde ve böylece basics atletin ipleri neredeyse oval duruyor. Ben burdakini sadece ekru olduğu için kullandım.

 

Ayrıca basics atlet kesinlikle dollünüzün vücudunu sarmıyor, dar bir alt ile rahatça kullanamıyorsunuz.
Tam bilmemekle birlikte sanırım bulması da pek kolay değil. 

Size muadil denebilecek ama daha güzel bir parça ekledim yanına. Markası BONJOUR BIZOU. 
Ben 10 SC'ye almıştım.
________________________________
Gözlük: STARDOLL ACADEMY
Üst: BASICS
Ceket: IT GIRLS
Kemer: BONJOUR BIZOU
Pantolon: RIO
Ayakkabı: IT GIRLS
Çorap: VINYL
Kolyeler: MS.TQ / BONJOUR B. / MSW / NELLY
________________________________


#5

Kaba ayakkbıları sevdiğimi söylemiştim değil mi?
Platform topuklu ayakkabılar beni oldum olası çekmemiştir kendine. 
Ama kalın topuklu ve bileğinde bir bant görürseniz onu hemen bir kenara ayırabilirsiniz.

Ve ben bu kalın topuklu, bantlı platformlu ayakkabıları görünce hep eskiye dönük birşeyler çıkıyor ortaya.
Mesela eski olduğunu gayet bakarak anlayabileceğininz çantam gibi.

Ayrıca ben böyle bir pantolonla ayakkabıyı birleştirsem omuzları geniş tutardım. Nitekim öyle de oldu. Gömleği biraz büyüttüm.
_________________________

Gömlek: PRETTY'N LOVE
Pantolon: BONJOUR BIZOU
Çanta: VOILE
Ayakkabı: BONJOUR BIZOU
__________________________


#6


Stardoll'un en hesaplı jean'i.
Mağazada bir zamanlar 75 sc iken burun kıvıranlar vardı ah ah..

Ve Stardoll'un onayladığım bir yanı daha, çok az çirkin erkek ceketi olması. Bence çoğu gayet başarılı.
 
Son olarak yine diğer üyelerden gördüğüm bir detay:
Minik tokalarla DIY ayakkabılar. pantolon ile rengi uyunca onları da eklemek istedim.
_______________________________

Üst: RIO
Bikini: NELLY
Kolye: NELLY
Ceket: MR
Pantolon: ORIGINAL FUTURE
Ayakkabı: NELLY
Ayakabı Detayları: DECADES
________________________________


Bu yazılık benden bu kadar.
Uzun ve yorucu oldu,
Yorumlarınızı belirtebilirsiniz..

Sevgiler,
Carpenotcem

1 Katı bile doldurmayan yeni VINYL?

Merhaba!



Bugün Vınyl geldi,
Geldi de gelemedi gibi sanki.
Ürünler önce kataloğa düştü ama 1 kat bile tamamlanmıyordu.


Önce bir yeni kata böyle düştü, bir türlü yerleştirememiş olsalar ki kaldırıldı.
Biraz bekledik sonunda karar verdiler ve karşınızda 1 katı doldurmayan yeni Vinyl koleksiyonumuz..


Dekor ürünleri de var,
Erkek üstü, son kombindeki ayakkabı gibi bazı şeyler ise eski ürünlerden bildiğiniz gibi.

Benim sitem ettiğim konu da bu.
Bu koleksiyona 1 ayakkabı 1 üst daha eklenemez miydi?
Önceden mağazalara 2-3 kat birden eklenirken şimdi böyle parça parça mı gelecek?
Umarım diğer katlar böyle gelmez.


 Nesnel olarak değerlendirecek olursak fiyatlar şu şekilde

Bildiğimiz Vinyl fiyatları, ürünler de Vinyl tarzı normal olarak.

Ben ürünleri sevdim ve sc ürünlerin kalitesi de fiyatına göre iyi duruyordu.
Özellikle gözlük ve tulum gayet iyi görünüyor.

Dekor ürünlerinin fiyatı ürüne göre bir miktar fazla bence çünkü Vinyl zaten giyim kısmı pahalı olan bir mağaza değil.

Ama retro buzdolabı gerçekten çok hoşuma gitti.
 Sade, minimalist duruşu ve rengi çok hoş bence.

Deri kaban, vintage denim pantolon, siyah kilitli çanta, ve yakalı kazaklar (gri ve kırmızı) da gayet iyi.
Benim görüşlerim genel olarak böyle.


Siz bu tamamlanamamış yeni kat, ürünler hakkında ne düşünüyorsunuz
____________________________

Bundan sonra da kat yerine bazen mağazalara sadece eklemeler yapılması konusunda görüşleriniz neler?
_____________________________

Vinyl fiyat çıtasını yükseltti mi sizce?
_____________________________

Erkek ürünleri yeterli mi geliyor yoksa artmalı mı?

Belirtebilirsiniz..

  Sevgiler,  
  Carpenotcem  


Geçtiğimiz Hafta Stardoll'da | 30

MERHABA SEVGİLİ STARDOLL VE STARDOLL MAGAZİNE TUTKUNLARI!



Pazartesi günü yeni Museum Mile koleksiyonu 
satışa sunuldu.


Koleksiyonda 100 senedir süregelmiş olan moda trendleri
ile ilgili parçalar sergilenmiş.
Şimdilerde vintage olarak değerlendirdiğimiz bu kıyafetler,
zamanında son derece modaydı.
Bence güzel bir koleksiyon olmuş.
Decades mağazası plazadan gittikten sonra oyunda 
vintage fikri üzerine kurulu bir mağaza olmadığından,
bu tarzı seven kullanıcıların fazla opsiyonu kalmadı.
Belki bu koleksiyon onları mutlu edebilmiştir.
Ben özellikle dekor ürünlerini beğendim bu koleksiyonda.
Eski arabalar ilgimi çekiyor olduğundan tabii ki dayanamayıp
hemen ikisini de aldım.
Koleksiyon limited olmadığı için mutluyum.
Ayrıca tablolar harika görünüyorlar bence.
Siz ne dersiniz tutkunlar?


***


Daha sonra yaz esintileriyle bezenmiş bir Polished
koleksiyonu yayınlandı.


Karpuz, papatya, ruj izi...
Tırnaklarını giydiği kıyafete göre sadece siyaha veya beyaza boyayan birisi olarak
beni mutlu eden ve birkaç ürün almadan edemediğim bir koleksiyon olmuş.
Ojeler tırnakta biraz tuhaf dursa da, şirin olduklarını kabul etmek lazım.
Beğendim.


***


Perşembe günü Royalty mağazasında %50 indirim başladı.


Mağazanın eski sayfalarında geçerli olan kapanış indirimi,
geldi ve geçti. Eğer Royalty iseniz umarım istediğiniz ürünleri alabilmişsinizdir.
Büyük ihtimalle yakında yeni bir Royalty koleksiyonu plazada yerini alacaktır.
En azından ben öyle tahmin ediyorum.
Sizce?


***


Cuma günü ise Bonjour Bizou yenilendi.


Açık renkler, çiçek desenleri... 
Önümüzdeki sıcak günler için oldukça uygun kıyafetler.
Basit ve hoş bir koleksiyon olmuş.
Söylenecek fazla söz yok, günlük kombinlerinizde rahatlıkla
kullanabileceğiniz kıyafetler.
Güzel.


***


Haftanın Hotbuys Ürünü;


Hot Buys D&G Inspired Jeans - 18SD -


***


Kombin Önerisi;


Hot Buys D&G Inspired Jeans - It Girls
The Photagrapher Pose Medium - Strike A Pose
Platform Street Sneakers - Evil Panda
(Arkadaşlar açık söyleyeyim, 
hayatımda bu kadar uyumsuz pantolon görmedim ben.
Boyu bir garip, rengi acayip...
Bir renk oyunda başka hiç mi bir ürünle uyuşmaz.
Elimden geleni yaptım, umarım beğenmişsinizdir.
Basit gibi duran ama yapım aşaması 15 dakika süren 
bu kombinle ilgili söyleyeceklerim bu kadar...)


***


Bu haftalıkta benden bu kadar sevgili tutkunlar.
Yorum yapmak isterseniz lütfen çekinmeyin.
Tekrar görüşene dek kendinize çok iyi bakın.

Sevgiler,

Geçtiğimiz Hafta Stardoll'da | 18

MERHABA SEVGİLİ STARDOLL VE STARDOLL MAGAZİNE TUTKUNLARI!




Nasılsınız?
Haftanız iyi geçmiştir umarım.
Uzatmadan haftalık özetimi yazmaya başlıyorum.



Haftaya başlarken Splendid mağazası yenilendi.


Ürünler adeta 
"Her zamanki gibi sıradan bir Splendid koleksiyonu ile daha karşındayız." 
diye haykırış şekliydi Stardoll'un, suratıma suratıma...
 Zaten çok büyük olaylar beklemiyordum ama 
ne bileyim sıradan işte.


Genel olarak ise Splendid şirin bir mağaza,
saç bantları ve kirpikleri çok tatlı oluyor.
Ne kadar gelişmesini istesem de,
bu mağazanın kötü olduğu anlamına gelmiyor.
Sadece daha iyi olmasını istiyorum...
Küçük bir koleksiyonla mağazaya katılan Splendid'de
fiyatlar 6 ve 14 Stardollar arası değişiyor,
ayrıca bir adette Starcoin ürünü bulunmakta.



***



Ardından, Callie's Picks "We Are the Mods"
başlıklı koleksiyonu ile plazadaki yerini aldı.


60'lar modasından esinlenilerek hazırlanmış olan seçimlerin
çoğu hoşuma gitti.
Ben vintage kombinleri çok sık kullanmıyorum,
ama Stardoll'da bu tarzı gerçekten seven ve kullanan pek çok oyuncu var.
58 numaralı koleksiyon gerçekten işlerine yarayabilecek
seçenekler ile dolu, eski dokulu kıyafetleri sevenler için.





***



Daha sonra, Stardoll'un 400 Milyon Üye kampanyası başladı.


Önce plazada 400 Milyon penceresi açıldı 
ve birkaç kıyafet satışa sunuldu.


Henüz 400 milyon üyeye ulaşmayan Stardoll,
şimdilik sadece her Süperstarlık alımına 
%25 daha fazla Stardollar öneren bir teklif sundu.
Ayrıca süitlerimizde ki boş hediye paketlerininde 
kampanya ile ilgisi olduğunu sanıyorum.
Kampanyayla ilgili gönderilen ilk mesajda bahsi geçen
üç hediyenin o kutulardan çıkmasını bekliyorum.
Ama dediğim gibi Stardoll henüz 400 milyon üye sayısına ulaşmadığından,
paketlerden hediye çıkacak mı diye beklemek mecburiyetindeyiz.
Ayrıca kampanya ile ilgili birde test hazırlanmış.
Testi cevaplandıran herkese şirin bir yastık hediye edildi.



***



Cuma günü ise uzun süredir beklenen
ANTIDOTE
sonunda yenilendi.


"G.I. Jane" 
başlığı ile bizlerle buluşan koleksiyonda gerçekten çok iyi parçalar vardı.
"vardı" diyorum çünkü, ürünler birdenbire tükendi.
(Neredeyse tükendi...)
Bu benim tam manasıyla yetişemediğim ikinci limited 
koleksiyon oldu ve ben yine çok üzüldüm.
Önce LE Dekor, şimdi Antidote...
Stardoll beni limited koleksiyonlarda şaşırtmaya başladı,
hemde iyi anlamda.
Siz ne dersiniz sevgili tutkunlar?


Stardoll sizce de bir alkışı hak etmiyor mu? ☺



***



Hafta içerisinde ayrıca YSL Tribute mağazasının plazadan 
ayrılacağına dair bir mesaj aldık.
Böylelikle bir tribute sezonunu daha kapatmış olduk,
önümüzdeki sezon görüşmek üzere sevgili tributeler... ☻




***



Haftanın HotBuys Ürünleri;


9 ve 10 numaralı,
ocak ayının son HotBuys ürünleri olan
çorap ve küpelerle birlikte ayı sonlandırmış bulunuyoruz.
Lace Tights - 15SD -
Fringe Earrings - 12SD -



Kombin Önerisi;


               It Girls - Beckham Faux Fur Coat
Pals - Camilla Shirt
Callie's Picks - BTS Black Skirt
                - Pin Brooch
 Fallen Angel - Hotbuys Lace Tights
  Nelly - Everyday Bag
                                 - Black Round Toed Pumps



***



Bu haftalık benden bu kadar sevgili tutkunlar.
Kendinize iyi bakın ve gözünüze çarpan birşey olursa
 yorum yapmayı unutmayın.
İyi bir hafta geçirmenizi diliyorum.
Önümüzdeki hafta tekrar görüşmek üzere.



Sevgiler,


Öne Çıkan Yayın

Stardoll'da Geçtiğimiz Yıllarda Neler Oldu?