geçtiğimiz hafta stardoll'da neler oldu etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
geçtiğimiz hafta stardoll'da neler oldu etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

GEÇTİĞİMİZ HAFTA STARDOLL'DA | 70

 HERKESE SELAM


Haftanız nasıldı? Umarım iyi geçmiştir. Geçtiğimiz hafta 3 mağazanın yeni katları geldi. Ben çok beğenmesem de kötü diyemeyeceğim ürünlerde vardı tabii ki. Şimdi onları inceleyelim


Geçtiğimiz hafta stardoll gerçek bir elbise hediye etmeye karar verdi ayrıntılara buradan ulaşabilirsiniz. Peki siz bu yarışmaya katıldınız mı?
İlk olarak Wild Candy mağazasıyla başlayalım.


Bundan bir önce gelen Wild Candy mağazasına gerçekten bayılmıştım. Yani çıtayı bayağı bir yükseltmişti benim için ama bu kez gelen katta hem grafiksel olarak hemde kıyafetler olarak çokta başarılı olmamış. Fiyatları gayet uygun. Benim yaptığım kombinler için yazının sonuna bakabilirsiniz. Peki sizler ne düşünüyorsunuz?
Sırada haftanın ikinci mağazası Sunny Bunny var.


Sunny Bunny mağazası benim tarzıma hiçbir şekilde hitap etmediği için çok fazla birşey söylemeyeceğim. Beğendiğim bir french fries kolye ve göz makyajı oldu.
Sırada 90. Oscar ödül törenini tema alan Young Hollywood var.


Young Hollywood benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Sanırım birçok üye için öyle olmuş ki normalde çok kısa sürede tükenen Young Hollywood hala (bu yazıyı yazarken kontrol ettiğime göre) bitmemiş. Yani tamam bu Oscar çok fazla kötü tasarımlar giyilmiş. Ama benim seçeceğim üçlüde böyle olmazdı. Ayrıca o fiyatlar sizce de çok fazla değil mi? 189 stardolar... 
Young Hollywood'un seçtiği elbiseler;






Geçtiğimiz hafta yaptığım kombinler;

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           



GEÇTİĞİMİZ HAFTA STARDOLL'DA | 69

HERKESE SELAM

Geçen hafta sadece iki mağaza geldi. Ve mart ayının Hotbuys'ları açıklandı. Şimdi bunları yorumlayalım.


Windows on the world mağazası Güney Kore temasının kulllanıldığı bir koleksiyonla geldi. Bu mağazadan ilk olarak erkekler için olan kombin de ki çantaya bayıldım. İkinci kattaki çok renkli askılı elbiseyi de sevdim ama onun dışında çok fazla bunu almazsam olmaz dediğim bir ürün olmadı açıkcası. 
Bu konuya RockinCreyzi değindi yazısına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Bende biraz konuşmak istedim. Aslında daha önceki bir yazımda söylemiştim. Stardoll'da Türk üyelerin sayısı göz ardı edilemeyecek kadar fazla yarışmalara katılıyoruz ödüller alıyoruz çok güzel tasarımlar yapıyoruz. Bazen bizim milli bayramlarımıza dini bayramlarımıza bir yarışma etkinlik düzenlemeyi bile yapmıyorlar. Starplaza'da çeşitli temalar oluşturuluyor Callie's Picks olsun Windows on the world olsun kaç kez Türkler için bir tema oluşturdular. Tribute mağazaları geliyor. Artık dünyada birçok ünlünün kullandığı bir marka haline geldi Raisa Vanessa onun bir Tribute mağazasını görmeyi çok isterdim.  Umarım en kısa zamanda Stardoll bunun için bir çözüm üretir. 
Sizde fikirlerinizi burdan paylaşarak sesimizi Stardoll'a duyurmamıza katkı sağlayabilirsiniz. Siz nelerin olmasını isterdiniz?


Vinly mağazasına gelen katta genel olarak trend parçalar var. Blazer ceket pantolon takımı, kolunda peluş detayı olan sweatshirtler, beyaz botlar ve ben her ne kadar sevmesem de platformlu plastik tabanlı ayakkabılar... Siz hangi ürünleri aldınız? Sevmediğiniz parçalar oldu mu? Lüften yorumda yazın.


Mart ayının Hotbuys'ları

Geçtiğimiz hafta Stardoll'da en çok sevindiğim olay Hotbuys'ların açıklanması oldu. Gerçekten tam bahar havasını yansıtıyor. Sezonun trendlerinden olan kırmızıyı kullanmalarını, tek omuz ceketi çantaları sevdim.
 Sizde belki fark ediyorsunuzdur ama stardoll kendini tekrarlamaya başladı. Çok benzer tasarımları farklı renklerle farklı duruşlarda ( hem moda hem dekor alanında ) tekrar tekrar piyasaya çıkartıyorlar. 
Bundan bir kaç ay önce her ay royalty üyelere bir hediye gönderiliyordu. Bu genellikle o ayda gelen bir hotbuys'ın farklı bir rengi yada mağazada çok tercih edilen bir ürünün farklı bir rengi oluyordu sanırım artık bunu yapmaktan vazgeçtiler.


Bu haftadan beğendiğim ürünlerle yaptığım kombinler...



 
   




Bu haftalık bu kadardı. Kendinize iyi bakın görüşmek üzere... 

GEÇTİĞİMİZ HAFTA STARDOLL'DA | 68

HERKESE SELAM



Nasılsınız? Haftanız nasıl geçti? Geçtiğimiz hafta stardoll'a 3 mağaza geldi. Genel olarak hepsi gayet başarılıydı da. İlk olarak Sevgililer Günü temalı Callie's Picks Dekor'dan başalayalım.


Fiyatları genellikle çok uygun hatta birçoğu starcoinse olan bu katta benim en beğendiğim yukarıda resimde de gördüğünüz bu minnoş kedi ve köpek oldu. Yani tabi ki diğer eşyalarda çok güzeldi.
Ağırlıklı olarak krem, bej, pembe renkleri tercih edilmiş. Temaya gayet uygun güzel bir düzenlemede yapılmış. Bende aldığım ürünlerle bir odama yerleşim yaptım. Aşağıdaki görsellerde bulabiilirsiniz.
Siz hangilerini aldınız? En çok sevdiğiniz hangisiydi? Yorumlarınızı bekliyorum.

Ve sıradaki mağazamız Active...

Yazı hatırlatan ve artık gelsin dedirten 3 tane mayo... Benim favorim turkuaz olan tabi ki.
Erkek üyeleri de düşünüp bir ceket bir pantolon koymuşlar sağ olsunlar.O katta anlamlandıramadığım tek ürün kareli gömlek oldu. Yani mağazanın temasıyla pek bir alakası yok gibi duruyor. onun yerine bir sporcu üstü bir tişört yapsalarmış çok daha şık olurmuş. Onun dışında çok tatlı ve güzel kıyafetler vardı. Ben sevdiğim ürünlerle birkaç kombin hazırladım aşağıdan görebilirsiniz. Siz bu katı sevdiniz mi? Favorileriniz hangileri oldu?

Sırada bence haftanın en iyi mağazası Subcoture...

Güzel yapılmış grafikleriyle kıyafetler genel olarak çok iyiydi. Bel çantası benim favorim oldu. Payetler parıltılar ve simler çok doğru kıyafetlerde ve çok doğru renklerde kullanılmış bu çok hoşuma gitti. Gelen 3 ayakkabıya da bayıldım. Erkekler için tabi ki yine bir kombin gelmiş. Bu onlara haksızlık bence. Yani gelen tişört ve ayakkabı çok iyi tabi ama yinede az değil mi? Sevmediğim tek bir ürün oldu o da beyaz bir gömlek elbise. Bir de kot ceket elbisenin kalıbından çok hoşlanmadım ama grafiksel olarak güzel yapmışlar. Ben aşağıda kombinlerimi paylaştım. Sizde paylaşılmasını isterseniz bana ulaşabilirsiniz. Peki sizin Subcoture hakkındaki düşünceleriniz neler? Hangisini/hangilerini aldınız? 







Bu haftalık bu kadardı. Herkese iyi haftalar dilerim. Görüşmek üzere....

GEÇTİĞİMİZ HAFTA STARDOLL'DA | 67

HERKESE SELAM


Geçtiğimiz hafta 3 mağaza geldi. Bunlar Trails, Callie's Picks, Underheath Stardoll'du. Şimdi onları inceleyelim.


Açıkçası bu mağazanın tasarımlarından çok hoşlandığımı söyleyemem.Ama erkekler için yaptıkları hem şort hem pantolon olarak kullanılabilmesi çok güzel bir fikir gerçekten. Siz bu fikri nasıl buldunuz bu şekilde daha çok kıyafet gelmesini ister miydiniz?

Sırada Callie's Picks mağazası var.


Rio festivali temasına uygun çok tatlı kıyafetler, aksesuarlar ve ayakkabılar geldi. Siz gelen 3 kat hakkında neler düşünüyorsunuz? Hangilerini aldınız?


Geçtiğimiz haftanın en sevdiğim ürünleri Underheath Stardoll mağazasından oldu daha farklı renk seçeneklerininde gelmesini isterdim tabi kide ama gelenlerde çok güzeldi. 
Geçtiğimiz hafta beğendiğim ürünlerle yaptığım 3 kombini sizlerle paylaşmak istedim.

Eğer sizde kombinlerinizin haftalık yazılarımda paylaşılmasını isterseniz bana buradan ve stardolldan ulaşabilirsiniz.
             




İki haftadır yazılarım biraz geç geliyor kusura bakmayın en kısa zamanda daha düzenli olacaktır.
Buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler. Hepinize iyi haftalar.....

Öne Çıkan Yayın

Stardoll'da Geçtiğimiz Yıllarda Neler Oldu?