Irkçı Üye Stardoll'den Ödül Aldı!

Bugünün 'Moda Kazananı' Filistin'e yönelik saldırgan, ırkçı tasarımıyla fake bir üye oldu!

Dün geceden beri 'en güzel tasarımlar' kısmında yer alan in.in.in.in.in1 kullanıcı adlı fake bir hesap tarafından Filistin'e yönelik ırkı saldırıda bulunulan bir t-shirt tasarımı kupa ile ödüllendirildi.


Stardoll'de günlük tasarım ödülü kazananlar üyelerden en çok oyu alanlardır, bu tasarımı Stardoll seçmedi ama görür görmez ya da kısa süre içinde önce bu tasarımı yok etmeleri gerekirdi sonra da bu hesabı kapatmaları gerekirdi, (Başka konularda örneklerini hatırlıyoruz.)


Hesap kapatılmadığı için doğal olarak dünyanın her yerindeki üyeler bu tasarımı ve tasarımın sahibi olan üyeyi şikayet etti ama buna rağmen hesap hala aktif. Hesabı ziyaret edenler ırkçı üyeye tepki gösterdiler... Stardoll keşke tedbirini alsaydı, Ramazan ayında böyle bir tasarımı ödüllendirmek hiç yakışmadı. Hele ki dedikodular alıp başını gitmişken...

12 yorum

Otomatik işleyen bir sistem var.Demek ki en çok oyu o almış stardoll bir şey yapamaz.En çok oyu alan kazanır.

'sevgili' goliander, yazımın tamamını okuyup anladıysan zaten bunu ben de içerikte belirttim. Blogumda bari yapma şu işgüzarlığı. Başka şeyler olunca anında gereken yapılıyor, ben buna karşı olduğumu belirttim hakkım olduğu üzre. Görevim demiyorum bak, herkesin olduğun gibi 'hakkım' diyorum.

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Biz bu kadar tepki gösterirken birde bu tasarıma oy mu vereceğiz?! Hristiyanı,müslümanı,ateisti her ne dininde olursan ol bu progovandacıyı ödülendiremezsin.Otamatik sistemmiş! Stardoll işine gelen bir konu olduğunda onu ortadan kaldırmayı iyi biliyor ama.Ramazan ayında bir kaos yaratmaya çalışmış! Akıllı olan düşünür bu kadar tepki gösteren insan varken nasıl birinci oldu diye!

hiç hoş bir durum değil.Bi an önce hesabın kapatılması gerek.En hızlısından.

Hesaba baktım en az 2 dakikada bir birileri ziyaret ediyor ve tepki gopsteren yorumlar atïyor.normal kullanïcılara 2 uyarïda hesap kapatan stardoll nedense böyle bir śey yapmış!

Seninde dediğin gibi burada suç oy veren üyelerde :))

O zaman neden tepki gösterenler oy verenlerden fazla ki % 90'ı anlamını bilmeden vermiştir. Büyük ihtimal sende %10luk kısımdasın heralde hani şu stardoll'un gözüne girip crew olmak için oy verenler kıskmı ^-^

Bu yorum yazar tarafından silindi.

tişörtün üzerinde ne yazıyor ?

benim adim hlldlk eklerseniz sevinirim belki taniyor olabilirsiniz. Benim selenagomezhd adinda bir kulubum var kulubum bu ay 100 uyeyi gecti ve Katil Kazan adinda bir yarismasi var yapilmasi gerekenler yaziyor eger kazanirsaniz size bir ayakkabi hediye ediyorum ve kulup yoneticisi yapip resminizi ana sayfaya koyuyorum eger 10 katilimciyi gecerse Ramazan Ayı ozel cekilisi adli bir yarisma duzenleyecegim ve kazanana activeden bir ayakkabi hediye edecegim

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon

The Vote

_