Bu Haftam Nasıl Geçti;

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Bu hafta başımdan geçen olayları belki merak edersiniz diye düşündüm ve sizlere anlatmaya karar verdim :)

Biliyorsunuz ki (yada bilmeyede bilirsiniz) artık bir izci olduğum için okulda belirli günlerde daha erken gitmek durumunda kalıyorum ve günümü daha dolu yaşıyorum. :) Mesela salı günü izci arkadaşlarım ve öğretmenimiz ile tiyatroya gideceğiz! Tam hangi tiyatroya gideceğimiz belli olunca sizlere bildidirim, belki aranızdan geleceklerde olur? ;) 

Ayrıca birde bu hafta sınıf temsilcisi oldum! ve tüm sınıf temsilcilerinin katıldığı toplantıya katıldım. İlk toplantımızda okul temsilcisi seçtik (bende adaydım 13 oy aldım) :) bu 13 oy ve temsilcilerin beni desteklemesi sonucu zorlada olsa okul temsilciliğinden bir görev kaptım :))

Neyse işte bu hafta sizlerinde olduğu gibi benimde sınav haftamdı ve gereğince çalıştım ve sonuçlarınıda aldım tabii :) (neyse ki sınavlar bugün bitti)

Anlayacağınız haftam yoğun geçti işte :) birde bugün son derste olan bir olayı anlatayım size. :)
Sıra arkadaşım (erkek) ve yan sırada oturan sınıf arkadaşımız (kız) bugün son derste öyle bir kavga etti ki sormayın gitsin. (laf kavgası değil, normal kavga :) Okula telefonumu götürseydim resim çekerdim ama götürmedim :)) Kavganın sonunda her iki arkadaşımızda müdür yardımcısının odasını boyladılar... :/ 

illada yazımda bir resim olacaksa oda benim resmim olacak :));


Bakalım yarın beni neler bekliyor. Belki yarın telefonumu okula götürebilirim sakın aramayın, yakalanmıyım sonra! :) :)

Sevgilerle,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon