hi_Iam_BeLLa İle Harika Röpörtajımız!!!

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Sizler için Öykü Peksel'in Suitini Düzenleyen hi_Iam_BeLLa İle Harika Bir Röpörtaj Gerçekleştirdik!

 

 RockinCreyzi: Öncelikle röpörtaj teklifimi kabul ettiğin için çok teşekkür ederim!
hi_Iam_BeLLa: Asıl bu fırsatı bana sağladığın için ben sana teşekkür ederim...

 RockinCreyzi: Belkide tüm okurlarımızın merak ettiği bir soruyu sorarak başlamak istiyorum röpö Öykü Peksel için bir oda dizayn etmek nasıl bir duygu?
 hi_Iam_BeLLa: Bunun tarifi yok bence mükemmel ötesi bir duygu aşırı bir heycan içerisindeydim... Haberi arkadaşlarımdan ilk aldığımda bu kadar heycanlanmamıştım. Sonucta Öykü Peksel'in hesabına giricem onun için bir oda tasarlıycam ve tüm stardoll kullanıcıların huzuruna çıkacaktı bu oda ve elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıstım...

 RockinCreyzi: Yarışmayı kazandığını öğrenince neler hissettin ve neler yaptın? :)
hi_Iam_BeLLa: Aşırı derece de mutlu oldum. Çünkü dekor yapmayı ,farklı değişik tasarımlar yaratmayı çok seviyorum. O an aklıma gelen Öykü Peksel için nasıl bir oda tasarım yapabileceğim bir çok farklı tasarım geldi aklıma ve şuan gördüğünüz bahceyi tasarladım...Buradan stardoll çalışanlarına bana bu fırsatı sağladığı için teşekkür ediyorum!


 RockinCreyzi: Öykü Peksel için harika ötesi bir bahçe dizayn ettin ve bizler gibi Öykü Pekselde bu bahçeyi çok beğendi, yarışmaya katılırken kazanırsam Öykü Peksele bir bahçe tasarlayacağım mı demiştin, yoksa başka bir planın mı vardı? 
hi_Iam_BeLLa: beğenmiş olmanıza çok sevindim teşekkür ederim...Öykü Peksel için düzenlenen yarışmaya katılırken kendisine tasarlıyacağım oda hakkında hiç bir fikrim yoktu evine girdiğim an bu bahçeyi yapmalıyım dedim!

RockinCreyzi: Yarışmayı kazanarak 1 hafta boyunca OykuPeksel hesabına girme şansıda kazandın, hesapta neler yapıyorsun, neler yaptın? 
hi_Iam_BeLLa: Evet OykuPeksel' in hesaba 1 hafta girebilme hakkına sahibim ama ben sadece bunu odasını tasarladığım gün kullandım ve bir daha girmedim.
 
RockinCreyzi: Sorularım bu kadardı umarım beğenmişsindir :)hi_Iam_BeLLa: Bana bu güzel fırsatı tanıdığın için Teşekkür ederim :)
 
Asıl Bu Güzel Röpörtaj İçin Ben Sana Teşekkür Edarim hi_Iam_BeLLa! :))

Sevgilerle,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon