Kerim'le Genç Yetenekler!

Merhaba sevgili stardoll ve Go Girl tutkunları!



Go Girl Dergisinin sevilen yöneticilerinden Buse Hascan ile sizler için çok keyifli bir röpörtaj hazırladık!



Merhaba Buse!,

-Sanırım eski bir stardoll kullanıcısısın.

Evet tam hatırlamıyorum ama 2007-2008 yılında kayıt olmuştum.

-Öncelikle stardoll ile ilgili bir soru yöneltiyim o zaman, Stardoll'e ilk üye olduğunda oyunun içeriğini nasıl bulmuştun? İçerik harikaydı, zaten beğenmeseydim bu kadar uzun sure oynamazdim.



-Go Girl Dergisinin twitter hesabında nasıl yönetici oldun? Go girl dergisinde yönetici oldum,twitter hesabını ben açtım. Dergide yöneticiye ihtiyaç vardı, oylama sonucunda GG kızları beni seçti.

-Dergide senin yazıların da yayınlanıyor mu, yoksa sadece twitter hesabında mı yöneticisin? Dergiyle ilgim var tabii,hem facebook'ta hem twitter'da yöneticiyim. Mesela her ay dergiyle ilgili eleştirilerimizi,önerilerimizi editörümüze yolluyoruz .



Bir sonra ki röpörtajımız Go Girl Dergisinin köşe yazarlarından biri olan Nazlı Ünsal ile gerçekleşecek!  

Haber/Resimler; @RockinCreyzi


http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon