Profösyönel Bloggerler ve Blogları

Merhaba sevgili stardoll ve blog tutkunları!

Bu yazımda sizlere ben ve diğer profösyönel bloggerlerimizin (mert-_- , GirlishBabyish) stardoll ile ilgili olan diğer bloglarımızdan bahsedeceğim.

Öncelikle GirlishBabyish'in blogundan bahsetmek istiyorum.



GirlishBabyish, yine kendi kullanıcı adıyla açtığı bir blogu yönetiyor ve paylaşımlar yapıyor. En son paylaşımında 'Atatürk ve Çovuk Sevigi' ni konu alan bi yazı yazmış. Blogla ilgili detaylı bilgilere ulaşabilmek için girlishbabyish linki açmanız yeterli.

Şimdi gelelim başarılı bloggerlerimizden mert-_-'in bloguna.



Mert-_-, Facebook sayfasıyla aynı ismi taşıyan 'STARDOLL STYLE'de bizlerle stardoll'de ki yeniliklerden bahsettiği gibi süper yarışmalarlada bizlere süper ödüller veriyor. 'Blogla ilgili daha fazla bilgi edinmek için stardollstyleturkey linki açmanız yeterli.

ve geldik benim bloguma.



Ben arkadaşlarım kadar başarılı olamasamda, blogumda elimden geldiğince güzel haberleri sizlere ulaştırmaya çalışıyorum. Ayrıca blogumu yenilediğim için yakında yeni yarışmalar, paylaşımlar yaparak sizlere hitap etmeyi düşünüyorum. Blogumda en son 'Nil Yeğin' ile ilgili sizleri çok sevindireceğini düşündüğüm bir yazı hazırladım. Blogum hakkında daha fazla detaylı bilgi edinebilmek için stardollmagazineturkey linki açmanız yeterli.

Bizi Takip Etmeye Devam Edin!

Yazı: RockinCreyzi

Resimler: blogların ana sayfalarına aittir.

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon